Büyükşehir aşure ikramlarına Soma ve Akhisar'da başladı
Manisa Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla düzenlediği aşure ikramlarına Soma ve Akhisar'da başladı. Etkinliğin önümüzdeki günlerde il genelindeki farklı ilçelerde devam edeceği bildirildi.