Bayraktar: Enerji dönüşümü ve enerji güvenliği bir arada ilerlemelidir
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Londra’da düzenlenen COP31-IEA Üst Düzey Enerji Dönüşümü Diyaloğu toplantısında enerji dönüşümü ve enerji güvenliğine ilişkin değerlendirmelerde bulundu.